воскресенье, 29 апреля 2012 г.

առանց նրա


Երբ ծագում է արևըգիտեսոր գալու է երեկոու նա գնալու էբայց միևնույն էփակում ես աչքերդզգում նրա ջերմությունըսկզբից հաճելիհետո այրողժպտում եսխոսում նրա հետհետո աչքերդ բացում ես ու ոչինչ չես տեսնում:Ուզում ես տեսնելթե ինչ կա առջևումբայց միայն վառ լույս ես տեսնումթեև գիտեսոր առջևում ամենևին էլ վառ լույսչէՓորձում ես նորից նայել արևինբայց արդեն չես կարողանումԻնչ էլ լինիես սիրում եմ արևըՍիրում եմ նրան երկայությունընրա ուժընրա պարգևած ջերմությունն ու հույսըՈւ այրող վառ լույսն առջևում:

Այնքան եմ սիրում գարունըԳարունն իր բոլոր դրսևորումներով:Վերջին գարունն է իմ կյանքումոր առանց նրա եմ անցկացնումՈւ թող մեծամտորեն հնչիբայց գիտեմոր միշտ միասին ենք լինելու:Իսկական մաքուր սերըայդքան սպասվածկարոտած ու տառապածչի կարող մահանալկորչելմարելԵրկրորդ անգամչեմ սպանի իմ սերըերբե՛քԱյնքան եմ սիրում նրանԱստվա՛ծ իմ,այնքա˜ն… Մինչև վերջին շունչս եմ սիրումերկրպագում եմ ինձ փրկողինինքնամոռաց ու եսամոռացԳարնանը բոլորս ենք սպասումգարնան հետ բոլորս ենք սպասումՍպասում ենք բարի ուգեղեցիկ փոփոխություններիԳարնանը սիրահարվում են,համբուրվումգրկումձեռքերը բռնած զբոսնումգարնանը ծնվումեն նոր մարդիկԳարնանը կյանքը նորից ենք սկսում:
 Անհանգիստ եմբայց և ուրախ ու ժպտերեսՈւզում եմ անել այն ամենըինչ չեմ հասցրելՕգնում եմ մյուսներինկարդում եմ չկարդացած գրքերիսկ առավոտներն արթնանում եմ վաղողջունում եմ արևին ու հիանում նրա կուրացնող գեղեցկությամբՆա շարունակում է ինձ ուղեկցել ուր էլ գնամերևի հետևում էոր ինձ հետ ամեն  ինչ լավ լինիԱյնքան քիչ է մնացելԲայց ես հիշում եմ ամեն օրս առանց նրահիշում եմ գեղեցիկ պահերըպարերը ամեն խոսակցությունից հետոամեն արցունքս ու ամեն ժպիտսԵս հիշում եմոր սիրել եմ հեռվիցսիրվել կրկնակիմտքումս ապրել ու ապրելերջանիկմտքումս մի ամբողջ կյանք եմ ապրելիսկ այժմ արդեն իրականում եմ զգալու այն ամենըինչ ամեն օր պլանավորում էի այնտեղմտքումԵս պատրաստ եմ տրվելու կյանքի անսպասելիությանըիրականում հաղթահարելու կյանքի պատրաստածբայց չպլանավորված դժվարություններինԵս սիրում եմ

Комментариев нет:

Отправить комментарий